Friday, 2 August 2013

.11:11.

sejak beberapa bulan ni, mostly tiap kali tengok jam, jarum jam mesti tunjuk ke pukul 11:11 tak kira pagi atau malam. not a big deal kan. cuma sebab dah selalu sangat rasa macam agak pelik. dan tidaklah aku ni memikirkan yang bukan-bukan pasal nombor tu.

belek tafsir dan terjumpa ni:

A011
"Kecuali orang-orang yang sabar dan mengerjakan amal soleh maka mereka itu akan beroleh keampunan dan pahala yang besar" -  (Hud 11:11)

mungkin ni petunjuk yang Allah nak bagi kat aku dengan situasi yang sedang aku alami semenjak dua menjak ni? mungkin...

1 comment:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

ya mungkin juga itu petunjuk dariNya...