Saturday, 12 January 2013

:umur:

bila budak umur bawah-bawah aku bahasakan diri dia akak, like seriously aku rasa macam, erk? okay... awkward...

sama macam bila budak-budak bawah aku panggil aku dengan nama je, aku pun rasa macam, erk? okay... awkward... dulu macam tak hairan sangat tapi bila umur aku dah makin melonjak ke angka tiga ni, semua tu rasa macam hairan. entah...

sebab pesen aku, umur satu tahun tua dari aku, aku memang dah panggil akak. automatically. dan untuk orang yang aku baru kenal, aku memang akan tanya umur dulu sebab taknak ada salah faham nanti. dan untuk aku tahu apa yang aku patut panggil sebenarnya.

tak termasuk situasi dengan lelaki sebab hanya orang-orang tertentu je yang aku panggil abang (bagi mengelakkan kesalahfahaman).

ami: i'm gonna be 28th years old kot this year, fyi. and sedang cuba hadam peel budak-budak sekarang, like seriously....

        entah kenapa isu ni tetiba jadi penting untuk aku. small matter je kot.. geleng kepala sendiri...

No comments: