Friday, 2 November 2012

:mimpi:

harap dia tak muncul lagi dalam mimpi aku malam ni dan lepas-lepas ni jugak. dia, satunya lelaki ajnabi yang paling kerap muncul dalam mimpi aku tanpa aku pinta. mula dari hari pertama aku kenal dia, sampailah sekarang. motif? sungguhla aku tak tahu. nak cakap aku suka sayang dia dan selalu fikirkan pasal dia, tidaklah aku kira. suka biasa-biasa je kot. ingat dia pun kadang-kadang je (sebab kepala hotak tengah sarat fikir pasal kerja dengan kewangan sekarang ni). ok tipu. tapi, kadang-kadang rasa pelik sebab berdasarkan pengalaman sebelum-sebelum ni, walaupun masa aku dengan bekas-bekas inche boifren dulu (cewah...), takdenyelah aku sampai nak mimpi-mimpi bagai. kononlah kapel bagai nak rak dulukan. dengan budak LC merah yang aku suka tu pun tak pernahnya nak muncul dalam mimpi aku. yang ni sorang je, suka sangat muncul. kadang-kadang boleh jadi tiap-tiap hari ok. bukan apa, aku taknak sampai mimpi-mimpi ni mengganggu ketenteraman hidup aku. mengganggu visi dan misi aku dengan inche D yang baru je nak mula ni. sangatlah tak cool ok. lagipun mimpi-mimpi ni semua mainan tidur je kan. jadi, taknak fikir yang bukan-bukan. cuma harap dia tak muncul je sebab kemunculan dia kadang-kadang membuatkan inche hairan bin ajaib mula berlari-lari anak kat atas kepala separa botak aku ni. ok tipu. 

"awak, duduk kat sana baik-baik ok. jangan jadi budak nakal. jangan kacau saya tau. saya ada misi penting dekat sini. jadi mohon ya, jangan muncul lagi dalam mimpi saya ya..."

ami: jangan nak cakap konon dialah bakal inche suami aku ok. aku rasa sangatlah tak layak kalau nak digandingkan dengan dia tu. jauh sangatlah bezanya. sedar diri... woha!

No comments: