Monday, 5 November 2012

:delivery girl:

baru je lepas menunaikan amanah seorang ibu untuk delivery birthday cake dekat anak dia. penat tapi puas. dan yang penting, bahagia banget. kagum dengan kasih sayang seorang ibu yang walaupun duduk jauh, tapi selalu teringatkan anak-anak. nasib baiklah aku ada dekat je dengan anak dia. sekurang-kurangnya boleh membantu apa yang patut.

bonus tambahan, dapat layan dak kecik sarah masa pergi ambil cake yang ditempah dengan kawan. seronok melayan dia bercakap walaupun pelat. dan dapat juga layan kelatah dak kecik aini sebelah rumah yang selalu je sambut aku tiap kali balik kerja. kanak-kanak is soooo lovelykan... (ok lari topik).

indahnya nikmat Tuhan...

lalalalala ♩ ♪ ♫ ♬ ♭

senyum sampai telinga....


.birthday cake yang ditempah dengan kawan serumah dulu. aku bagi dia detail sikit pasal birthday boy menurut apa yang diberitahu si ibu dan selebihnya aku serahkan pada kawan aku untuk buat. moist chocolate cake. hasilnya sangat memuaskan dan yang penting memang sedap. siapa nak tempah boleh inform aku. tapi area pasir gudang dan jb sahaja.

untuk birthday boy, selamatlah aku ucapkan. dan selamat meraikan dengan budak-budak rumah anda ya. hanya jajan-jajan je yang termampu aku belikan. itupun sebab nak habiskan duit yang dikirim si ibu. kah kah kah.

peace no war...

No comments: