Wednesday, 31 October 2012

:nak tak nak:

bila kau datang kerja dengan perasaan riang gumbira kemudian tetiba ada makhluk lain yang samada sengaja atau tak sengaja buat perasaan riang kau tu bertukar jadi tragedi air mata, nak tak nak kau kena cool jugak. nak tak nak kau kena jugak tahan empangan air mata kau tu dari roboh. dan nak tak nak kau kena jugak bilang sama hati, "kau kena kuat! kau boleh buat! kau hidup bukan untuk mereka!". macam poyo pun ada jugak rasa kadang-kadang. tapi nak tak nak, hidup tu memang perlu diteruskan bukan? apa nak heran kalau setakat seorang dua je yang bikin kau down, kalau masih ada berorang-orang lagi yang boleh bikin kau hepi kan. abaikan saja yang seorang dua tu. tak penting.

ami: macam biasa, aku bukan kesukaan ramai... dan macam biasa, bertabahlah duhai hati... DIA masih ada dan akan sentiasa ada bukan?

4 comments:

Anonymous said...

ko pandai menulis dalam bi banding bm...

aku suka baca bi version..

kueh

Ami Manaf said...

inche kueh kenapa tetiba jadi inche anon pulak ni.. hee~

actually sebab aku kurang pandai bm lah aku tulis dalam bm... walaupun lepas baca apa yang sendiri tulis macam kelakar pun ada. kira macam latihan untuk menulisla... konon...

tp, aku pun kurang pandai bi... hahaha~

Arai Lekir said...

moga anda terus kuat

Ami Manaf said...

@arai lekir: moga-moga.. Amin~