Tuesday, 16 October 2012

:duhai hati:

.picture by rejectedangel18 from deviantart.
disebabkan kesalah fahaman yang dulu yang cinonet yang aku tak terfikir pun akan disalah fahamkan tu, aku mula jadi manusia yang over sensitif. bukan setakat sensitif, tapi over. pantang tercuit sikit, mesti nak berderai air mata waima benda sekecil-kecil kuman je. kalau dah sebesar gajah, mahulah dah macam air terjun berderainya. hati oh hati. kenapa dengan kau ha? kalau dah tiap-tiap hari mahu berderai air mata, lama-lama boleh jadi gila juga. sejak bila aku jadi manusia paling lemah alam semesta ni? alahai...

sekarang ni rasa macam dah tak daya nak ketawa atau senyum seperti selalunya. nak menyampuk lawak-lawak bodoh kawan-kawan pun macam tak kuasa. rasa macam selesa diam dan berada dalam dunia sendiri je. aku dapat rasa macam aimi yang dulu tu dah mula nak datang balik. benci! bukan senang aku nak berubah jadi aimi sekarang. bukan senang... itu pasti...

ami: maaf, aku sangat tidak pandai jadi manusia hipokrit... dan aku sangat perlukan dunia baru...

No comments: