Monday, 8 October 2012

:akhir:

selesai mengecilkan jumlah-jumlah hutang yang ada mengikut perancangan. Alhamdulillah. semoga jumlah hutang akan mengecil dan menghilang dengan cepat supaya aku boleh hidup aman damai sikit lepas ni. kahkahkah. dan yang paling penting supaya aku boleh konsentrasi lebih sikit untuk tanggungjawab aku pada mak abah. senyum~

bila buka saja planner, baru sedar rupa-rupanya sudah mahu ke penghujung tahun bila melihatkan ruangan planner yang sudah mula menipis. terlalu banyak benda yang berlaku dalam hidup sepanjang tahun ni. dan terlalu banyak belajar benda baru. yang pasti, tahun 2012 adalah tahun yang terbaik untuk aku sepanjang 27 tahun aku hidup. sangat. semoga tahun-tahun mendatang akan jadi lebih baik. semoga aku jadi lebih baik.

ami: Tuhan, terima kasih untuk nikmat ini... :)

No comments: