Saturday, 2 June 2012

:wedding day:

.the wedding day by imaginee from deviantart.
Hari Sabtu...
2 Jun 2012...

Hari ni sahaja dekat kampung ada 4 jemputan kahwin kawan masa sekolah menengah dulu. Tapi keempat-empat majlis semua tak dapat pergi sebab tak boleh balik kampung. Bukan tak nak balik tapi kewangan tak mengizinkan. Jadi hanya mampu bagi ucapan je.

Buat kawan aku: Miah, Aja, Jah dengan Naza, 'Selamat Pengantin Baru' dengan ucapan, semoga berbahagia ke akhir nyawa, moga dapat zuriat yang soleh dan solehah...

Gembira sebab ramai kawan-kawan dah selamat berumah-tangga, dah beranak-pinak. Jangan tanya giliran aku sebab jawapan yang aku ada hanyalah sebuah senyuman... Peace~

4 comments:

Ayyza May said...

Nanti akan datang juga giliran kamu. pada saat itu, boleh senyum lagi luas :)

Ami Manaf said...

haha...
insyaAllah...
senyum sampai telinga...

MadianiMamat said...

aku dpt jemputan dr aja je mie.. yg lain2 tak dapat pun.. patut aku lalu depan umah miah mase nak g umah aja tu ramai org, ingatkan sape kawen. hampeh miah.

Ami Manaf said...

adeq!!!!
rindu kamu...

besela deq... lening pesen org bagi jemputan kat facebook. sebab mu takdok facebook ekpong... ade lg 2 aku tertinggal.. wedd murni dengan padel...

bagusla aku tak gi semua org jemput. pastu kekgi wedd aku sume pakat takboh mari blake jugok... :(