Thursday, 21 June 2012

:sebelum selepas:

sebelum bercuti pergi redang, kulit muka baru je nak elok dari jerawat semua...
selepas balik bercuti, hamek kau.. pipi kiri kanan penuh dengan jerawat..
siap dekat atas dahi sekali...
ohsem!
syabas untuk diri sendiri...

sebelum bercuti pergi redang, badan ni elok je takde luka-luka...
selepas balik bercuti, hamek kau.. luka dan lebam sana-sini...
tahniah untuk diri sendiri...
owh.. macam tak biasa...
kerja dekat Simpac kerjanya memang kumpul parut luka...
daripada badan tak pernah berparut, terus penuh dengan parut..
sepuluh sen, dua puluh sen, lima pulun sen...
ok mengarut!

sebelum bercuti pergi redang, kulit tangan dan muka baru je nak cerah elok lepas kena sunburn bercuti dekat melaka bulan lepas...
selepas balik bercuti, hamek kau.. muka dah macam orang asli je aku tengok...
pakcik guard siap cakap aku dah macam orang sri lanka...
hahahahampeh!

tunggu je la bila semua kondisi ni nak ke asal balik. 
muka boleh tahan lagi senang je nak kasik cerah balik...
sental je krim safi tiap-tiap malam, dalam seminggu konpem ok..
tapi krim safi aku dah campak buang sebab dah expired...
aku ni bukan suka sangat tempek benda dekat muka...
kalau boleh tiap-tiap hari nak tayang muka hantu ni dekat orang..
tapi sekarang dah ada kesedaran sivik sikit..
nak taknak, tempek jugakla bb cream sikit dekat muka...
tapi tang tangan ni, adoyai...
kalau nak cerah balik sama tone macam kulit kaki, alamatnya berzamanla...
dari tone 1 ke tone 10... ishishish...

.ignore my weird pose and brother boat tu memang sangat mencaper ok. dan dan je dia masuk posing sekali.

ami: kadang-kadang rasa mahu kembali ke umur 21 tahun. masa jerawat belum mula memunculkan diri dan masa kulit still maintain ok lagi... ok, aku tahu aku tak bersyukur. bai~

1 comment:

Missoyaa said...

salam, ada petua tak pas kena sunburn? :)