Monday, 25 June 2012

.kawan baik.

bila 'kawan baik' datang...
satu apa benda pun tak boleh nak buat...

2 comments:

MadianiMamat said...

aku ms kwn baik mari takpe, 3-4 hari sebelum dia mari tu dasyat nye. masa tu silap cakap sikit boleh membawa kepada pergaduhan dan sebaldi airmata. hahahaha

Ami Manaf said...

aku sebelum pun ada jugak deq.. semasa apatah lagi... aku bese mual tekak 2-3 ari sebelum... nak makan apa pun tak boleh. minum air masak lagila. rasa macam nak keluar balik. alamatnya kena makan masam2 je... ni pun rasa macam nak patah je pinggang... huhu~