Tuesday, 26 June 2012

.buku.

bulan enam, buku-buku dan zine-zine baru keluar sekali harung...
rasa macam nak hentak kepala kat dinding je...
masa fulus aku tengah kering ni lah, dorang semua nak muncul kan...
harap-harap kesemua stok buku dan zine yang aku nak beli masih available bila fulus dah ada nanti...

ami: ada siapa-siapa yang baik hati nak bagi aku pinjam RM500? nak buat beli buku dan zine je. sumpah tak buat beli benda lain. kalau lagi baik hati, hadiahkan aku terus RM500 tu pun ohsem jugak (sambil buat muka comel. err... comelke?)... bhahaha...

2 comments:

MadianiMamat said...

ambik la nak pinjam duit aku pun mie.. :)

Ami Manaf said...

hihihi.... terima kasih kawanku sayang... tapi takpelah... pelan-pelan kayuh. aku kumpul duit beli sikit-sikit. hutang dah keliling pinggang dah ni. tak terdaya nak tambah hutang lagi... :)