Tuesday, 12 June 2012

:bersukan:

sabtu, bowling...
ahad, shopping...
isnin, badminton...
selasa, apa pun tak boleh...

sabtu, first time main bowling lepas almost setahun lebih. tu pun lepas cik puan kimia beria ajak aku siap carikan driver lagi. driver pun siap aku bagi syarat suruh carikan yang baik perangai sikit. aku belajar dari pengalaman wahai cik puan kimia. maaf kalau sudah susahkan kamu. lagi satu bukan apa, aku sebenarnya tak suka sangat nak susahkan orang datang ambil dan hantar aku dekat rumah. rasa macam menyusahkan je. kalau pergi sendiri, sure punya aku tak kisah. nanti aku ada kereta kita pergi sendiri ok cik puan kimia. kali pertama main bowling tak duduk carta tercorot wooo.. dan kali pertama main bowling strike banyak kali. suka~

ahad, erk, shopping termasuk dalam bersukan ke? huh, tak kisahla... kalau dah bershopping dari KSL, lepas tu ke City Square, pastu sambung pulak ke Bazar Karat, mahunya taknak tercabut kepala lutut. dari awal-awal pergi pakai wedges 3 inci, last-last kena beli kasut baru sebab dah tak tahan nak berjalan. hamek kau! really, shopping tak termasuk dalam agenda keperempuanan aku la. shopping online lagi senang... cuma kalau bab seluar dengan kasut je tak boleh nak shopping online kalau jenis badan tak simetri macam aku ni.

isnin, main badminton lepas almost 1 tahun jugak tak aktif. maunya tak sakit satu badan. nak ketawa pun dah rasa macam tulang rusuk kena tumbuk. padan muka. tak kisahlah. yang penting enjoy!!!

selasa, tak rasa nak buat pape. cuma nak baring depan lappy layan cerita je... sakit badan wooooo----

ami: lagi beberapa hari sebelum bercuti panjang. nak enjoy habis-habisan... hari ni rasa sangat rindu dekat dia. sentiasa mendoakan yang terbaik untuk dia walaupun ditakdirkan satu hari nanti dia bukan juga milik aku. senyum...

2 comments:

fakhri khairi said...

bersukanlah untuk negara. kah kah kah

Ami Manaf said...

majulah sukan untuk negara... kih kih kih