Wednesday, 30 May 2012

:wordless wednesday #9 - baby sufi:

.nama saya Ahmad Sufi bin Romi Agus Syumadi.
aku ikuti perkembangan baby sufi ni since beberapa hari dia dilahirkan. about two month already. aku pun lupa aku dapat link pasal dia dari siapa tapi yang pasti dari facebook seseorang. baby sufi ada masalah paru-paru kritikal since lahir dan terpaksa admit hospital sampai sekarang. bukan di Malaysia yang pastinya. dan Alhamdulillah, sepanjang aku ikut perkembangan dia dari awal, sekarang sufi dah mula menunjukkan tanda-tanda positif berbanding sebelum ni. syukur sangat-sangat. suka tengok dia sebab dia sangat comel. dan aku tabik spring dekat their parents sebab sangat tabah. kalau aku, tak tahulah aku boleh setabah tu atau tak. anyway, nak tahu lebih lanjut pasal baby sufi, boleh follow dia dekat Tabung Ahmad Sufi. kalau baik hati, bolehla bantu apa-apa yang patut. peace...

.................................................

xoxo: macam biasa tajuk je wordless tapi tetap aku nak taip jugak panjang-panjang... lalalalala~

2 comments:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

kesian sama dia kecil-kecil terpaksa harungi beban yang menyakitkan.harap dia sihat dan selamat selalu...

Ami Manaf said...

yup, kesian...
tapi aku yakin dia seorang yg tabah dan kuat...
sentiasa mendoakan kesejahteraan dia...
amin...