Tuesday, 22 May 2012

:menulis:

.pic credit to prof google.
ada orang suruh aku menulis balik. jadi, sekarang aku mula menulis balik. lebih kepada merapu-meraban aku kira. eh, memang tempat ni tempat aku merapu-merabankan. kahkahkah.. aku menulis pun sebab aku dah ada mood untuk menulis. terima kasihlah pada seseorang yang dah bagi aku inspirasi untuk aku menulis (siapa dia biar aku seorang je tahu. owh dan Tuhan juga). kalau dia tak ada, aku kira lammmmbaaaaaaaaattt lagilah aku nak menulis. tapi hari ni aku gembira, jadi aku takde idea nak menulis. merapu-meraban ada. biasa aku banyak idea time aku emo je. masa aku gembira, aku nak enjoy setiap momen gembira aku tu. sebab bukan selalu aku gembira pun. kahkahkah...

untuk kawan aku madiani dan nabilah, asal korang dah jarang update blog? aku dah bosan takde ape nak baca. 

untuk kimia aku juga. kau boleh jadi penulis bagus dowh. aku suka baca tulisan kau. sebaris dengan penulis-penulis ohsem dalam senarai aku. aku pun takleh lawan tulisan kau walaupun dari dulu lagi aku memang bercita-cita nak jadi penulis. agak-agak aku kena bertapa dulu dengan kau kot... kahkahkah...

xoxo: hari ni aku gembira sebab semalam aku emo. peace...

2 comments:

epalejau said...

hidup mana boleh emo saja.
kadang-kala takdir kita juga untuk gembira.
apatah lagi kiranya kerana dia.
gembira itu pasti berganda.

bukan?:)

Ami Manaf said...

yuppp...
sangat berganda...
senyum sampai telinga...
wee~