Saturday, 17 March 2012

:facebook badge:


aku buat kerja gila dengan create page sendiri. itu tu kat tepi tu. saje suka-suka. kepala dah masuk air agaknya. aku tahu aku nobody so well... oh, boleh saja kalau mahu troll aku sebab gediks mahu buat page bagai. no heart feeling tapi nanti dekat 'sana' jawab saja sama 'Dia' ya... 

ada orang letak status ini dekat mukabuku dia. dan aku terkesan jugak. insyaAllah aku juga akan cuba buat benda yang sama. 

"Ada orang mati dan tak sempat deactivate Facebook dia,
Tinggal dan tertayang begitu sahaja,
Tiada siapa tahu bila dia akan mati,
Maka mengapa tidak kita biasakan untuk tulis, letak, perkara yan baik-baik sahaja?"

ya, aku juga tak nak mati dan tinggalkan dunia ini dengan keburukan kalau boleh. jadi untuk kamu juga yang membaca. seboleh-bolehnya aku akan cuba berkongsi apa yang terbaik. kalau kamu harapkan aku letak gambar posing aku, maaf tiada... semoga Allah redha~

.picture by CristinaN from deviantart.
 xoxo: like kalau sudi. page tu masih baru jadi masih belum ada apa-apa yg menarik. peace ^_^

2 comments:

epalejau said...

epal punya password ramai kot orang tahu? heheh.. siap da pesan kat akak, if jadik apa-apa kat epal, delete je semua. semuuuuuuuuuuuuuuua. huhuhu..

Ami Manaf said...

my password semua secret.. and i have so so many password dan most of them berlainan.. haha.. crazy me...