Friday, 16 March 2012

:aku cuma... :

aku cuma nak bantu kau. nak tolong kau. nak kongsi pengalaman aku dengan kau sebab kau masih baru. tapi kau bukan nak dengar cakap aku kan. kau nak dengar kata kau je. bagi kau aku ni bukan sape-sape pun kan. tapi kalau dah kau tak nak dengar cakap aku tu, tak payahlah kau nak merungut mendengus depan aku. sakit jiwa aku tengok kau tahu! aku benci tahu! aku ni dah cukup berhempas-pulas dengan hidup dan masalah aku. ada aku bising dan merungut depan kau? kalau aku merungut pun, ada pernah kau ambil kisah? sebab kau rasa diri kau lagi bermasalah dari aku. aku rimas!!!

.picture by paleispretty from deviantart.

xoxo : aku ingin pergi....

2 comments:

epalejau said...

kan...kannnnnn! meluat dengan orang yang asik kata dia lah orang paling malang dalam dunia ni..paling bermasalah..paling kesian..semua lah paling..huhu..

Ami Manaf said...

sangat....