Tuesday, 6 March 2012

:adik lelaki:


kadang-kadang aku rasa ada adik lelaki itu sangat cool berbanding dengan ada adik perempuan. heh! sebabnya aku rasa adik perempuan aku sangat tidak cool. heh!
kadang-kadang aku rasa macam mahukan seorang adik lelaki untuk meluahkan segala suka duka aku. macam yang aku cakap tadila, aku rasa ada seorang adik lelaki itu adalah sangat cool. tak macam ada seorang adik perempuan yang kadang-kadang buat hidup kau macam dalam hell!! heh!
bukan aku tak bersyukur. cuma kadang-kadang aku rasa macam tu.
kalau dapat adik lelaki yang sporting yang boleh aku ajak pergi shopping, tengok wayang dan bersukan, bestkan!
sape yang sudi nak jadi adik lelaki aku?
ok, mencarut. bye!

2 comments:

epalejau said...

ehmmm..? dapat adik lelaki KALAU yang cool, memang la best. KALAU yang pemusnah alam? hahaha. contohnya yang asik guna barang ko tak pandai nak cakap dan tak pandai nak pulangkan.. pastu yang suka sepahkan rumah dan tak reti nak kemas.. yang suka mintak ko belikan itu ini pastu demand tanak yang murah.. hangin tak? hangin tak? hahaha.. btw, epal anak bongsu. adek laki takde, adek perempuan pun takde. ;P

Ami Manaf said...

haha.. anak bongsu agak manja jugakkan like my lil'sis. i anak tengah so prangai pelik sikit. rasa macam dah agak penat nak melayan adik perempuan tu yg kadang2 tringin nak adik laki.. haha.. tak bersyukurkan i?