Wednesday, 4 January 2012

:pahit manis:


sekadar sebuah curhat pada blog aku yang sentiasa setia dengan aku. 

menceburi bidang bisnes ni memang sangat menduga jiwa dan raga. kadang-kadang boleh buat semangat kau jatuh merudum. sama macam apa yang aku rasa sekarang. bila aku mengharapkan sokongan dan rangsangan dari kawan-kawan, mereka yang aku harapkan cuma berdiam diri sahaja. tanpa sebarang kata walau sepatah. sedangkan orang yang aku langsung tak sangka-sangka pula muncul dan memberikan aku sebuah kekuatan. untuk itu, terima kasih sangat-sangat. buat sahabat Madiani Mamat dan beberapa kawan yang aku baru kenal di mukabuku, terima kasih. Ayat pendek korang sudah mampu membuatkan aku tersenyum dan teruskan usaha.

..................................................

xoxo : bak kata seseorang, bila kita terlalu mengharapkan pada manusia, kita akan kecewa. sudah namapun manusia. jadi, berharaplah pada YangEsa. sesunggguhNya, hidup kita pasti akan sentiasa tenang je walaupun bermacam dugaan melanda. sebab tu sekarang aku lebih suka mengadu dan merintih pada Dia.

2 comments:

Pembunuh Tanpa Bayang said...

memahami...
itu yang sedang berlaku pada aku sekarang.
mungkin ini ujian buat kita di awalnya.bersusah dulu tapi jgn give terus useha utk maju.mungkin akn rasa penat sikit di permulaannya.supaya di akhirnya nanti kita akan tersenyum bangga.

Ami Manaf said...

@Pembunuh Tanpa Bayang :
Terima kasih. Kita sama... Sama-samalah kita berusaha supaya nanti kita mampu tersenyum bangga bersama... :)