Sunday, 18 December 2011

:tengok gambar:


Semalam aku tukar gambar profile di mukabuku. saje aku tukar gambar sempena sokong laman web Hilal Asyraf-Langit Ilahi-Mari Menjadi Hamba... Benda elok, tak salah kalau kongsi kan. Korang kalau baik hati, moh la layan web ni. Lagi elok daripada korang layan web yang troll orang sana sini. Sekurang-kurangnya, bila layan web ni mana tahu kot terbuka sikit pintu hati tu nak berubah. Manalah tahu... (Eh, ter-promote pulak. kikiki...)

tapi, aku bukan nak cerita pasal web tu. tu selingan je. ni nak cerita pasal seseorang. cerita yang bermula dari gambar profile yg aku tukar tu.

tak lama lepas aku tukar gambar, tetiba aku dapat private mesej. dia lagi. alahai. dia tanya :

***** : npe tkr gambar??
Aku : saje..
***** : mmm.. rindu ar mcm 2 x dpt tgk mke aimi...

kahkahkahkahkah... maaf, aku tak terharu. nasib baik jugak lepas dia muncul tu hari, cepat-cepat aku privatekan semua gambar di mukabuku waima untuk kawan sendiri. lebih baik macam tu. aku tak mahu dia tengok semua gambar aku yang ada. kawan-kawan, korang dah tak boleh tengok kan semua gambar aku? tinggal gambar baby je yang aku publickan. tapi untuk tontonan kawan-kawan dalam senarai sahaja. 

hari ni, aku tukar gambar profile ke gambar tulisan nama aku atas pasir. tiada lagi gambar muka aku. lepas tu dapat lagi private mesej dari dia.

***** : aimi..
             ***** nk tgk gmbar aimi skrg blh??

aku diam. aku malas nak jawab. aku malas nak layan. jujur aku cakap, perasaan tu dah takde. kosong. yang aku nak dari dia cuma penjelasan tentang ceritera sebuah cerita. cerita dulu. mungkin lepas tu, aku mampu untuk teruskan melangkah dan bukakan pintu hati aku untuk lelaki. lagi. dan harapnya bukan dia. 

.................................................

xoxo : tak kuasa aku nak bagi tunjuk muka aku dekat kau lah. pastu nanti nak kena dengar kau ngaruk dengan ayat bukan-bukan. oh, please...

No comments: