Thursday, 8 December 2011

:lagu untukku...lagu untukmu:


kau ingat lagi tak? dulu, kau bagi aku lagu ni. kau kata suatu hari nanti aku akan tetap jadi milik kau. masa tu aku memang bengap. aku percaya cakap kau. jadi aku tunggu kau. macam orang bodoh. pengakhiran, kau tinggalkan aku jugak... pastu tiba-tiba sekarang, kau muncul lagi. untuk apa? untuk tunaikan kata-kata kau dulu? tentang perkaitan lagu ni?

Tenang sayang, ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemputmu
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinlah ku tetap milikmu

Tenang sayang, ku tepati janjiku
Karna kau wanita terhebat
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu
 [Yakinlah Aku Menjemputmu - Kangen Band]
 
dan nah, sekarang aku bagi lagu ini pula untuk kau. perkiraan jawapan aku untuk lagu kau tu. ikhlas tau aku tujukan lagu ni untuk kau. ikhlas dari nun jauh di lubuk hati aku. lepas dapat lagu ni, jangan nak meroyan tak tentu pasal tau, walaupun sebenarnya aku suka sangat bila tengok kau meroyan. biar kau rasa apa aku rasa. eh, jangan salah sangka. aku tak dendam dengan kau pun, cuma aku nak kau sedar melukakan sekeping hati manusia itu memang tidak enak. jadi bila kau sedar, kau takkan ulang lagi benda yang sama pada perempuan lain. ikhlas ni... sumpah... *wink wink* senyum:)

Usah ditanya mengapa
Kau tahu jawapannya
Usahlah lagi kau berpura pura
Muakku dengan sikapmu
Yang tidak pernah jujur
Permainkan hati dan perasaan

Biarku tanggung semuanya
Dari hidup merana
Ku doakan kau bahagia dengannya
Ku lepaskan kau pergi
Ku lepaskan kau pergi
Selamat tinggal
[Selamat Tinggal - Nikki]

..................................................

xoxo : tak boleh nak upload lagu pulak sebab broadband bergerak dengan penuh lemah gemalai... so sweet my broadband... sayang kamu... dang!

No comments: