Thursday, 8 December 2011

:kaulah nyawa aku:


aku baru sahaja lepas meroyan. percayalah cakap aku... kahkahkahkahkah... mahunya tak meroyan bila benda yang paling aku sayang tiba-tiba je hilang. apa benda yang aku sayang sangat tu? blog aku ni lah. campur e-mail campur gtalk. semua penting-penting untuk aku. lagi-lagi skarang ni aku tengah mula nak berjinak-jinak dengan online business. semua tu memang sangat penting untuk aku ok.

tadi lepas maghrib nak bukak nak update citer baru, tiba-tiba je terkeluar page yang menyatakan 'Blog Has Been Removed'. agak-agak, apakah perasaan korang bila benda ni berlaku pada korang? aku cuba bukak e-mail. dia cakap disabled. aku try bukak g-talk, pun sama. kenapakah? terus aku mesej kawan aku mengadu nasib. pastu meroyan pulak dekat facebook tanya siapa-siapa. hampir dua jam kot... last-last aku meroyan dengan adik aku. dia cakap try tukar password. oklah, aku cuba.. dan sangat-sangat bernasib baik, semuanya kembali ke sedia kala. Alhamdulillah... syukur sangat-sangat. air mata aku yang nak berjurai, duk sipi-sipi kat tubir mata tadi ni, automatik termasuk balik. kahkahkahkahkah... 

bukannya apa. kau ingat senang ke nak cari idea nak menulis semua ni? dahla aku ni jenis suka direct tulis kat dalam blogspot ni. malas lah nak karang-karang bagai dekat MSWord pastu paste sini. so, kira takde back-uplah kebanyakan idea yang aku menulis kat sini....

eeee.... suka suka suka *wink wink*...

buat madiani mamat, terima kasih di atas kesudian anda mendengar rintihan hati saya... terharu... dan buat adik aku jugak, terima kasih sebab bagi cadangan bernas ni...

harap-harap lepas ni, benda ni semua takkan berlaku lagi. kalau tak, mahu lagi sekali aku meroyan... tidakkkkk.....
..................................................

xoxo : tak jadi nak update benda yang aku planning nak update tadi. besok-besok ajelah. selamat malam dunia :)

2 comments:

MadianiMamat said...

fuhhhhhh nasib baik mie wehhh... haha

ami manaf said...

sangat-sangat bernasib baik deq... kalau x, xtahula mcm mane... serius aku syg blog ni... dahla aritu blog lama pernah terdelete.. huhu...