Thursday, 29 December 2011

:fulus:


sekarang, status kewangan berada pada tahap yang agak membimbangkan. masih cukup makan tapi untuk membangunkan business aku yang baru nak pacak tiang tu, memang tak mampu. aku memerlukan sedikit sumber kewangan. salah satu penyelesaiannya, aku mesej lah kawan aku. sebenarnya aku nak mintak duit yang dia hutang aku dulu tapi aku tak tahu nak sebut macam mana. tak sampai hati pun ada. jadi dengan konon cukup sopannya, aku pun mesej dia bagitahu aku mahu pinjam duit. aku tunggu punya tunggu, tiada balasan. senyap. sampai ke hari ni. ok, fikir positif. mungkin dia tiada kredit mahu balas mesej aku. tapi, bukan ke boleh mesej melalui mukabuku? ok, fikir positif lagi. mungkin dia.... hmmm... hmmm... ok, dah tak mahu fikir apa-apa. (sebenarnya kalau dia tiada duit sekalipun, bila dia balas mesej aku dan bagitahu aku kedudukan yang sebenarnya, aku sudah cukup berpuas hati. cuma jangan buat aku fikir bukan-bukan. itu aje)

aku cuma berdoa semoga Tuhan akan mempermudahkan perancangan aku dan mungkin menunjukkan aku jalan penyelesaian yang lain... insyaAllah...

..................................................

xoxo : besok ada business appointment dengan seorang kawan lama. tak sabar. semoga dipermudahkan dan diberkati olehNya. Amin...


2 comments:

MadianiMamat said...

gud luck mie!

Ami Manaf said...

thanx dear... really appreciate that~~

#a good support tatkala aku tgh down ni deq#