Saturday, 19 November 2011

:senarai buku:


Dalam masa beberapa bulan ni, aku dah tertinggal untuk beli banyak buku sebab kekurangan wang. wang yang ada pun kena dahulukan untuk benda yang lebih penting sampaikan aku terpaksa tinggalkan hobi membeli buku aku yang satu ni. rasa macam nak meroyan pun ada sebab tengok banyak sangat promosi buku baru merata tapi tak mampu nak beli. cuma mampu tengok je. rasa macam seorang yang ketagihan dadah tapi tak mampu nak membeli dadah bagi mengurangkan ketagihan. kurangkan ok bukan hilangkan. ia takkan mungkin hilang kerana setiap kali ada buku baru, rasa ketagihan itu pasti akan kembali. takkan nak mencuri dan merompak kot. aku masih punya kesedaran. 

tak percaya ke kalau aku kata banyak? ni senarainya. dan aku rasa berkemungkinan sebahagian senarai buku tersebut sudah takde lagi di pasaran...

+ Kitab Terfaktab - Skuad Terfaktab
+ Awek Chuck Taylor - NamaNami 
+ Sperma Cinta - LingLung 
+ Nurul Asyikin - Aloy Paradoks 
+ Jerat - FIXI 
+ Ngeri - FIXI 
+ Cekik - FIXI 
+ Zombijaya - FIXI 
+ Two Month & A Day - Adiwafi 
+ Amerika - Ridhwan Saidi 
+ Bogel Menuju Tuhan - Zahiril Adzim 
+ Orang Macam Kita 
+ Point 44 - Lucifer & Khrlhsym 
+ Maisarah - Zoul Yazix 
+ Pulp Fiction - Zine Satu Malam 
+ Seyogia Seorang Pentipu - Lucifer Abdullah 
+ Televishen - Nasyrun 
+ Tentang - Saharil Hasrin Sarin 
+ Kentang - Saharil Hasrin Sarin 
+ Rojak - Amir Muhammad 
+ Sembang Kencang II - Fdaus Ahmad

Banyak kan? Ada lagi sebenarnya tapi dah lupa. Agak-agak campur tolak bahagi darab, berapa ratusla habis ya kalau beli buku-buku ni semua. tak kisah berapa tapi berbaloi dan puas hati. 

oh ya, aku sekarang dah tak beli lagi buku-buku cinta jiwang sebab jalan cite sume klise je. dah agak boring kot layan jiwang bagai. dah sampai masa berpijak di bumi nyata.

x.o.x.o : 211111, hari lahir aku. lagi lebih kurang 2 hari. ada sape-sape baik hati nak hadiahkan aku buku-buku ni semua?
 

2 comments:

Anonymous said...

ada juga buku jiwang karat dalam senarai tu. buku puisi tu, bosan kot. hihi

Ami Manaf said...

just bought 2 of them and lagi satu kawan kasi. sekarang dah tukar genre bacaan, so.....