Tuesday, 22 November 2011

:211111, selamat hari lahir seorang aku:


source : google

happy besday to me...
happy besday to me...
happy besday to ami...
happy besday to me...

yeay~~ maka dengan ini diisytiharkan bahawa semalam, genaplah umur aku 26 tahun. ngehngehngeh.. Alhamdulillah syukur sebab masih diberikan nyawa untuk aku terus berjalan dan mencari redha Allah di muka bumi ini. semoga dengan keberkatan dariNya, aku mampu untuk mencapai segala impian dan cita-cita selari berlandaskan syariatNya. Amin.

walaupun mak ngan abah tak pernah ingat pun tarikh lahir anak dia ni, tapi aku tak kisah lah. dah biasa. hihi~

tahun ni takde besday kek. tahun lepas dapat dua bijik. ok la tu. kira satu untuk tahun lepas dan satu untuk tahun ni. eh, boleh ea macam tu? pape je la labu... tapi sekarang ni aku rasa macam teringin gila nak makan tiramisu. ada sape-sape baik hati mahu belanja? haha~ konpemla takde kan. nevermind~

kawan aku cakap, untunglah sebab dapat hadiah kemenangan bola sepak Malaysia pada Sukan Sea tahun ni. aku cakap, aku tak layan bola. so, kemenangan tu tak berbekas pun pada hari lahir aku. sebabnya aku dah ada hadiah yang paling best dan bermakna pada diri sendiri tahun ni. aku dah lepas ujian jalan raya JPJ. aku dah ada lesen kereta!!! selepas dah bertahun-tahun aku rancang nak ambil lesen kereta, akhirnya aku berjaya!!! sukanya!!! lepas ni dah tak payah lagi nak bergantung pada orang lain. syukur Alhamdulillah. Aku suka sangat-sangat. terima kasih ya Allah. 

sekarang dah sampai masanya untuk aku cari kerja. semoga dipermudahkan. Amin~

2 comments:

MadianiMamat said...

wahhhhhh tahniah mie.. tahniah... aku tau perasaan mu.. haha. btw, happy birthday sweety.. :)

Remy said...

Tua.