Thursday, 20 October 2011

:lesen:


sekarang dalam proses ambil lesen kereta. tadi dah dapat lesen L. Alhamdulillah. dan tadi jugak ada belajar sikit tentang naik bukit dan parking. dan aku, gagal. banyak benda lintang pukang. banyak benda tak berjalan dengan baik. pembelajaran selama satu jam. sebab ini benda pertama kali, bolehla dimaafkan. tadi ada buat banyak jugak silap. aku tak berapa nak boleh cerna apa yang cikgu ajar. tapi aku pura-pura macam aku faham. cikgu aku tinggi-tinggi suara tapi aku duk tersengih ketawa dengan kesilapan aku. eh, aku tak takut langsung cikgu aku marah-marah. malah sikit pun aku tak terasa apa-apa. aku kan manusia beku. cikgu cakap aku ok. senang nak di ajar. cuma satu kelemahan aku, aku cepat gelabah dan kelam kelibut. dan aku kena perbaiki kelemahan aku tu. ok, aku memang akui aku adalah seorang yang cepat gelabah. dan benda ni dah jadi satu tabiat. bukan senang nak ubah tabiat bukan? tapi aku akan cuba perbaiki. aku tak mahu ulang ambil ujian jalan raya. duit lagi. kesian abah...


No comments: