Tuesday, 27 September 2011

:topup:


60127XXXXX4 telah berjaya berkongsi RM 20 ke akaun anda melalui Share-a-TopUp. Rec#:092600733680.

Mode : Marah! 

Aku marah sebab bos aku memandai-mandai masukkan topup kat aku. Lagi! Aku tak suka rasa terhutang budi! Ni bukan kali pertama. Kalau sebelum ni, dia mesti topupkan aku dengan member aku ni. Dan sekurang-kurangnya RM10 je. Kalau tu, takdelah aku terasa sangat. Tapi sekarang ni dah lain pulak. Dia topupkan aku seorang je dan sebanyak RM20 pulak tu. Kalau dah dikira campur tolak semua dekat beratus jugak dia topupkan aku. Dan bekas pakwe-pakwe aku semua pun tak pernah sebaik tu untuk topupkan aku. Damn!

Entah kenapa sejak bos aku cakap dia suka aku, aku jadi benci pulak nak tengok muka dia dan dengar suara dia. Dan lagi sekali, damn!

No comments: