Sunday, 21 August 2011

:menulis:

aku suka menulis... tulis apa yang aku rasa sebab itu apa yang aku rasa... macam mana nak tulis apa yang orang rasa kalau aku tak boleh nak rasa apa yang orang rasa? ok, mengarut. aku tengah demam sekarang ni tapi bila aku terbaca blog seseorang ni, dia bagi aku inspirasi untuk menulis. tapi bukan untuk malam ini sebab kepala otak aku belum boleh mencerna dengan baik disebabkan demam aku ni. kalau dulu, aku boleh tulis apa je yang aku rasa tanpa perlu ambil kisah pasal orang lain. tapi sekarang ni, banyak benda aku kena pendam sendiri takut ada yang berkecil hati dan balas balik penulisan aku. dah aku kata aku tulis apa yang aku rasa. tapi dah nama manusia bukan boleh nak faham isi hati orang lain kan? kalaulah manusia sesama manusia boleh membaca fikiran dan perasaan masing-masing, rasanya dunia takkan jadi macam sekarang. ok, mengarut lagi. banyak benda aku nak kongsi sebenarnya, serius. tapi sebab banyak benda tu adalah peribadi bagi aku, biarlah aku simpan je dalam poket. inilah jadinya bila aku mula jadi seorang yang perahsia. ok, mengarut lagi. sudahlah. aku mahu tidur. entah larat atau tidak untuk bekerja besok. tapi yang penting sekarang, aku mahu tidur. selamat malam dunia.


2 comments:

Remy said...

Tulis untuk diri kepuasan diri sendiri. That's all.

^ai-mie : 아이-미^ said...

thats what i'm gonna do... menulis untuk kepuasan diri sendiri...