Monday, 4 July 2011

:terima kasih bos:

hari ni keluar memo baru dekat office yang membuatkan semangat aku untuk pergi kerja makin down. terima kasih la banyak-banyak bos untuk memo bangang tu. dan terima kasih jugak untuk si mulut puaka yang kaki ampu sebab dah berjaya membuatkan kami-kami kembali berada di zaman sekolah kerana undang-undang bangang tu semua. 


salah ke kalau kami-kami perempuan ni pergi kantin beli makanan awal semata-mata taknak berebut dengan lelaki. kami yang perempuan ni berapa keratla sangat der. tujuh orang je pun kalau nak dibandingkan dengan korang kaum adam yang seramai ratusan tu. kalau korang semua reti nak hormat kitorang tanpa langgar-langgar kitorang atau berebut-rebut makanan dengan kitorang macam orang tak pernah jumpa makanan tu takpelah jugak. ni tidak. kami yang perempuan ni pun kadang-kadang korang sebat jugak gasak macam jantan. ape kes der? ce citer? ce citer? pastu mulut nak puaka kan?

sumpah aku tak faham. bos aku pun satu. kepala otak letak dekat kepala lutut kot~ ah, lantaklah. aku tunggu dapat bonus je ni. lepas tu, bye-bye adios amigos... 

mungkin korang anggap ni benda kecik. tapi lepas dah bekerja dekat situ hampir tiga tahun, lepas tu dapat pulak peraturan baru ni, dengan serta-merta aku akan jadik pemberontak setia. tu belum lagi dengan peraturan-peraturan lain. damn hell~ 

by then, what should i say? WELCOME TO HENRY GURNEY SCHOOL II... oh, yeah~~~


2 comments:

muhamad hanif said...

waahahahha..


kau skola henrygurney mana ?

^ai-mie : 아이-미^ said...

haha.. henry gurney cawangan baru... baekkk punyoo~