Monday, 25 July 2011

:mereka sangat zalim!:

balik dari kerja, terus buka lappy dan check update terbaru di facebook. ternampak kawan aku share video sekitar perhimpuanan Bersih 2.0 tempoh hari. sebelum ni aku tidak berapa berminat untuk ambil tahu tapi entah kenapa hari ni tiba-tiba tergerak hati untuk menonton video tersebut. masuk minit pertama, hati sudah sebak. masuk minit seterusnya aku menangis semahu-mahunya. ya, aku menangis. menangis seperti kanak-kanak yang dipukul kerana nakal. menangis seperti aku telah ditinggalkan kekasih. sebegitu teruk aku menangis. dan aku masih lagi menangis sekarang ini. aku tidak menyokong perhimpunan tersebut, tapi aku juga tidak menyokong kekejaman mereka. ya, mereka sangat kejam dan zalim. semoga Allah membalas perbuatan mereka dengan hukuman yang setimpal. sumpah, mereka sangat kejam!

kalau kamu mahu tonton, search sahaja di google~ kalau kamu tonton video-video tersebut dan merasa seperti yang aku rasa, walaupun tidak menangis seteruk aku waima hanya merasa sebak sahaja dan mampu mengucapkan Astaghfirullah, ya kamu masih lagi berperikemanusiaan. syukur untuk itu. tapi sekiranya kamu ketawa dan tersenyum sinis, tiada apa yang dapat aku katakan lagi untuk kamu...


2 comments:

alinac lover said...

tkut nk tgk..tgk sket ja da rasa ketaq jiwa

^ai-mie : 아이-미^ said...

tu lah... sedih sgt... x sangke benda mcm ni berlaku dkt negara sendiri~