Monday, 4 July 2011

:isnin punya cerita:

pagi tadi, aku moody...
orang kata monday blues?
migrain di kepala masih berbaki...
tapi aku paksakan juga diri keluar mencari rezeki...

sampai di pejabat, siapkan semua kerja tanpa perasaan...
semuanya dengan kadar terpaksa...
benci...
sampai bila?

tapi ada dua benda yang membuatkan aku sedikit gembira hari ini...
buku belian dari nizamsani sudah sampai...
catatan nizam sani...
kecil dan comel...
tapi masih belum sempat baca...
kedua, mendapat khabar berita dari teman lama...
beliau sedang mengandungkan anak pertama...
aku gembira kerana aku menjadi antara orang terpenting dikhabarkan berita gembira tersebut...
terharu...
tahniah buat kamu sahabat...
bila kamu baca ini, kamu tahu kamu siapa...
aku sayang kamu...

masa masih berbaki empat jam...
perjuangan hari ini mesti diteruskan...
selamat untuk diri sendiri...
ahh! sampai bila harus begini?
benci!


2 comments:

nizamsani said...

terima kasih ye ai-mie.harap suka.

^ai-mie : 아이-미^ said...

haha... sama-sama... suka... simple tapi menarik... baca sambil ketawa sorang-sorang...