Saturday, 25 June 2011

:jalan-jalan malam:

keluar berjalan-jalan menikmati waktu malam dan membeli-belah... dua perkara yang dah agak lama aku tak buat. dan malam ni, aku buat... perasaan? nikmat dan membahagiakan. terima kasih kawan-kawan...

niat sebenar nak cari jeans sehelai dua tapi, lain yang dirancang lain pula yang dibeli. oh, itu adalah normal ya... walaupun ianya bukan apa yang diinginkan tapi berbaloi juga. sehelai cardigan dan skirt. ok la tu kan. 

dan satu benda yang memang tak terjangka. sebuah buku. buku ni istimewa sikit sebab dia terbalik-terbalik. dalam satu buku ada dua bahagian. aku sendiri pun naik pening tengok. tajuk buku? 'contengan jalanan - contengan pengalaman perjalanan cari Tuhan'. aku belum baca lagi. jadi belum sempat review. nanti kalau aku rajin aku review ok!

 

mata sudah melebam macam panda. mau melelapkan mata sebarang dua dan terbang jauh mencari mimpi indah. selamat malam dunia~

No comments: