Monday, 13 June 2011

:ceritera penulisan:

   
          ^picture by girlfromthebridge from deviantart^

aku sukakan penulisan...
sukakan kata-kata kreatif...
sangat mengagumi manusia-manusia yang pandai menulis...
sangat mengagumi pengkarya kreatif..
penulisan waima fakta, fiksyen mahu faksyen...
teringin untuk menjadi penulis berjaya...
teringin mahu menghasilkan karya-karya yang menyentap jiwa...
tapi,
satu kelemahan aku...
kelemahan yang membantut segala keinginan...
aku malas mahu berfikir...

2 comments:

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

sebagai orang yang boleh menilai seni tulis, wa harap saudari boleh mengomen kat hasil-hasil tulisan saya.. bukan yang kat N3 bertajuk "lari tajuk", N3 yang lainnya yang wa guna pendekatan experimental writing..

Gaya tulisan anda sangat kreatiff..

^ai-mie : 아이-미^ said...

mula-mula x faham komen anda ni.. dah baca ulang-ulang baru faham... haha sori... otak agak lambat mencerna ayat hari ni...