Saturday, 28 May 2011

:konsert percuma Suju M?:


konsert percuma suju M, hari ni kan? sempena hari belia... 

actually masa mula-mula tahu dulu planningnya macam nak pergi jugak. siap bincang bagai dengan cousin and adik sume. tapi last-last setelah difikir-fikirkan, tak jadi pergi... sebabnya?

- yang utama... memanglah free tapi kita je yang pergi tak payah bayar. yang membooking suju M tu lah yang sibuk membayar yang entah duit datang dari mana je tak tahu lah kan. kalau dibuatnya ada sedikit sebanyak duit rakyat? aku tak nak... aku lebih rela kumpul duit aku dan habiskan beratus-ratus untuk beli tiket ok! eh, aku pun peminat setia suju jugak ape... oh eunhyuk.... apakah? (kesian... macam tak laku je artis Malaysia semata-mata nak tarik sejuta belia...)

- lagi satu sebab aku banyak gila kerja dekat office. mahu sakit jiwa kalau aku tinggalkan kerja aku ni sume... tapi kalau betul-betul ada konsert suju berbayar, aku rasa aku dengan selamba badak je pergi kot... ada aku kisah?

- lagi satu sebab minggu lepas dah turun KL... takkan minggu ni nak turun KL lagi? minggu depan nak cuti lagi sebab ada wedding dan aku adalah pengapitnya... waa~ so nervous you... pertama kali dalam hidup kot di suruh jadi pengapit... 

tapi selamatlah pada cousin aku sebab pergi tengok suju M... memang dasar ELF yang setia... walaupun aku jealous jugak sebenarnya sebab tak dapat pergi, tapi sabar... tunggu tahun depan ok... tunggu konsert SMTown... mesti best dapat jumpa semua family SM... can't wait~

Nota kecil si gadis : me, half ELF and fully VVIP... big bang is the number one~

No comments: