Friday, 27 May 2011

:kau, aku minta maaf:


saat ni...
sekarang ni...
aku rasa macam nak jerit kuat-kuat... " kauuuuu!!! aku mintak maaf!!! sumpah aku tak sengaja!!!"

seriously, aku rasa sangat-sangat bersalah. entah macam mana, tiba-tiba... "dang!!!" alamak, aku terlanggar side mirror kereta orangla pulak... damn!

semuanya macam mimpi ngeri je aku rasa. 
sekelip mata.
hujan mula turun renyai-renyai...
jalan mula dipenuhi dengan kereta...
aku yang beroda dua ni sedaya upaya menyelit ditengah-tengah kesesakan. serious, aku dah bawak motor aku secermat mungkin, tapi....
tidakkkkk!!!!

yang sadisnya, aku tak tahu aku langgar kereta siapa.... kereta apa.... kereta warna apa.... semuanya sekelip mata. yang pasti, bila aku sedar aku telah terlanggar side mirror kereta tu, mulut aku hanya sempat jerit sorry sekuat hati. oh, itu tindakan reflek luar sedar. lepas tu, aku tekup mulut aku! damn! tangan kanan masih lagi setia pulas minyak. kerja gila namanya kalau tiba-tiba aku berhenti sebab nak mintak maaf apa lagi di tengah-tengah kesesakan macam tu. tapi, disebabkan aku tak berhenti tadi, perasaan bersalah terus menjalar ke dalam diri aku ni. dan, aku rasa macam nak menangis sebab perasaan bersalah tu.

mesti side mirror tu rosak teruk sebab aku dengar bunyi hentakan yang sangat kuat masa terlanggar tadi. aih... rasa macam dah buat kesalahan langgar lari la pulak....

kau, sungguh aku mintak maaf. walaupun aku tak berkesempatan cakap dengan kau depan-depan, aku harap sangat kau dapat maafkan aku... mesti dah berbakul-bakul caci maki aku dapat sebab dah langgar side mirror kau tadikan? takpe, aku tak kisah sebab aku yang salah.

me, lost.... apa yang patut aku buat?

No comments: