Thursday, 7 April 2011

:siapa curi kunci motor saya?:

 ^credit to uncle google^

pagi ni masuk kerja agak lambat.. sumenya gara-gara tak jumpa cari kunci motor... siyes, dekat setengah jam jugak aku geledah umah aku tu tapi tak jumpa-jumpa jugak... dah la tak ingat jugak kunci spare letak mana... aiseyman... tapi nasib baik lama-lama carik, terjumpalah kunci spare... so, hari ni hentam jerla bawak motor pakai kunci spare... tapi still quite worried jugak sebab kunci yang hilang lagi satu tu ada roadtax skali sangkut dekat chain tu... kalau betul-betul hilang? aisey, lecehla... anti nak kena buat police report pastu kena buat roadtax baru... duit lagi... uhuk3...

musykilla aku... mane entah aku campak kunci motor aku tuh. siyes sikit pun aku tak ingat pape... kpale otak aku ni macam blank jerk... yang aku ingat, aku balik dari kedai smalam, tutup pintu and terus naik masuk bilik... pasal kunci, haram tak ingat pape langsung... what happen to me? apakah aku sudah terlalu tua sampai dah jadi pelupa?

kalau hilang, sape pulak yang nak ambik? aku kan duduk umah tu sorang-sorang... aisey... ni yang saspen nih... lambatnya lah pukul 5... mau pulang and geledah rumah for the second time... hopefully jumpa la kunci motor aku tuh... wish me luck!

No comments: