Monday, 11 April 2011

:pending friend request:

 ^credit to uncle google^

dekat facebook aku still ada 47 person pending friend request. eh bukan aku sombong tanak approve friend request dorang... tapi kalau dah tak kenal macam mana nak approve kan? kang anti kalau tersilap approve stalker ke hape ke, tak ke naye tu? skang kan banyak profile dah boleh privatekan kan? so, nak view dorang punye page pun macam susah jerk. senang citer takyahla approve kan? lagipun facebook account aku hanya untuk orang-orang yang aku kenal jer coz tu kan macam more to personal kan... tapi lain orang, lain pendapat kot. lagipun aku tak rasa macam life aku besh sangat pun untuk di kongsi...

tapikan... aku pelik betul bila makwe-makwe kawan-kawan aku ni pun sebok jerk nak add aku as friends... bukan aku sombong tanak kawan ngan dorang tapi dah bila dorang nak request friend ngan aku sebab nak hendap pakwe dorang ape kejadahnye kan? eh, aku tak heran la ngan pakwe-pakwe korang tu. aku pun dah tua... dah boleh pikir... dah tau dah batas-batas aku... aishh... tak pahamla aku ngan manusia ni... siyesly la kan, kalau betul korang nak kawan ngan aku, aku no hal punye... tapi kalau sebab nak hendap pakwe korang, sorry...

sebab aku penah kena dulu... makwe ex-boy aku cari aku... pastu sebok-sebok tanye pasal pakwe die. hello! aku ngan ex-boy aku tu dah bertahun dah clash pastu tibe-tibe ko sebok nak tanye aku pehal? macam la aku ni takde kerja nak amek tahu pasal ex-boy aku tuh... tak yakin ngan diri sendiri ke hape? ke tak yakin ngan pakwe ko tuh? aku ni jenis kalau dah clash tu, takdenye nak sambung-sambung balik. kalau clash tu maknanya mang dah taknak la kan? ntah pape-pape... pastu tak pasal-pasal aku lak yang kena sembur ngan ex-boy aku tuh... ceh!

pastu ada jugak la insan-insan yang aku mang tak nak approve pun sebab aku taknak dorang tau pasal life aku... and sume tu of cozla namja- namja yang penah nak tekel aku dulu tapi awal-awal lagi aku dah rejek... sebabnya kalau dah nak tekel tapi dengan cara yang salah, sorry jer la yek... bye-bye je lah jawabnya... takdenye nak pikir banyak-banyak kali. sebelum something bad happen to me, lebih baik aku menjauhkan diri terlebih dahulu... seram jer kalau dapat lelaki macam ni...

aish... dah terlebih mengarut sudah... annyeong~

2 comments:

naa-chan said...

orang terus Reject je.
Mls nk menyemakkan FB yg mamang semak doh tu.

^ai-mie : 아이-미^ said...

tu lah naa... kdg2 ntah sape2 jek hok request friend. kalu kenal xpe jugok...