Monday, 11 April 2011

:lelaki kacak:

 ^gambar hiasan : credit to uncle google^

sangat-sangat stress bila kadang-kadang life ni dikelilingi dengan lelaki kacak... dan kebanyakannya lelaki-lelaki kacak tu lebih muda daripada aku. yup, aku memang dah tua. korang rasa kalau sorang pompuan tu dah menginjak ke umur 26 tahun masih muda lagi ke? no... no...no...i dont think so...

yelah, aku ni kan duduk di komuditi yang dikelilingi oleh student-student. pergi mana-mana jer mesti akan terserempak even dengan one of them... budak-budak zaman sekarang korang tau-tau jelah dressup macam mana kan? most of them matured-matured tak macam zaman aku dulu.. sume macam budak-budak... tiap kali terserempak tu mesti aku membebel sorang-sorang, 'aisey, awatla boleh ternampak muke ko kan?'...

kenapa aku stress? yelah... dorang dahla kacak-kacak... aku ni pulak, aisey... toksah nak cakapla... mang tak lawa pun... so, setiap kali terjumpa lelaki kacak automatik kepala ni menunduk. terus keyakinan diri low giler... seboleh-bolehnya taknak ah dorang ni nampak muka aku. yelah, tak lawakan... i malu you~ erk, tergedik pulak...

tapi betullah...i know who i am... dah tak lawa kenala sedar diri... anyway, i really love myself though...

psstt : moral of the story, nak bagitaw aku stress je bile dikelilingi lelaki kacak... tu je sebenarnya... yang lain-lain tu saje je mencarut... ngeh3...

No comments: