Thursday, 28 April 2011

:dinner roti burger bujang style:

 

jajang!! my dinner for tonite... benjo bujang style... senang dan cepat, sangat bersesuaian dengan orang bujang macam aku yang tak pandai masak... wee~

cara masak? senang jer... taruk planta kat roti burger tu pastu goreng kasik garing skit.. barula sodapp!! tak yah taruk minyak... pastu angkat then goreng pulak telur. style gorengan telur? sesuka hati.. nak wat telur dadar boley, telur mate kerbau boleh, mate lembu or whatsoeva, terpulang koranglah... tapi malam ni aku guna style telur dadar pastu aku layer-layerkan ia supaya jadik tebal... nyum3... pastu lapiskan telur atas roti yang dah digoreng tadi. then tarukla sos cili sesedap rasa, kicap sesedap rasa and last skali mayonis sesedap rasa... lain tekak, lain plak selera makan dia kan? so, rasa terpulangla memasing... tada... dah pun siap... senang je kan... bukak mulut, makan sampai kenyang... 

selamat menjamu selera semua... kepada yang tengah dan akan makan sedap-sedap tu, ingat-ingatlah dekat orang kat sini ok! wee~

No comments: