Friday, 15 April 2011

:budak LC merah, aku suka kau...:

^credit to uncle google^

budak LC merah,
aku rasa macam aku suka kau lah... 
kita selalu je terserempak kan?
masa tu macam tahu-tahu je aku tengah fikirkan kau...
kau pun sama fikir macam aku ke?
takpelah kalau aku syok sendiri pun...
bukannya kau tahu kan?

masa mula-mula terserempak dengan kau dulu,
aku selalu je tengok kau dengan pandangan pelik... 
kau pun sama tengok aku macam tu...
aku rasa macam aku dah lama kenal kau lah...
aku rasa macam aku pernah jumpa kau...
tapi aku tak ingat dekat mana...
sumpah...

kau, kita betul-betul pernah jumpa ke dulu?
serius kadang-kadang aku nak je tanya kau...
tapi aku malu...
kalau nak harapkan kau?
kau cuma tengok aku sambil tersenyum...

tapikan kau,
aku rasa mustahillah kau pun suka dekat aku...
lelaki kacak macam kau mustahil tak punya sesiapa...
lainlah aku...
hanya perempuan biasa...

aku taknak harapkan apa-apa...
aku tak mahu terjatuh lagi...
cukuplah sekadar aku sukakan kau dari jauh...
aku bahagia begitu...

budak LC merah,
serius aku suka kau...

psstt : aku yang merapu meraban... woot! woot!

2 comments:

| cik azeya | said...

tak cube tak tahu, mne tawu die belum berpunye. hee

^ai-mie : 아이-미^ said...

wee~ tak sanggup nak bertanya... biarkan je lah... kalau ade jodoh tak kemane... :)