Tuesday, 22 March 2011

.i felt like crying.


it's raining today... and my life did not going smooth as well... macam-macam hal berlaku hari ni. and of coz sumenye pasal kerja. kadang-kadang nak jer jerit kuat-kuat depan bos, " bos, saya dah tak nak buat cutting plan lagi!!!". damn!

sangat menensenkan kepala otak bila aku satu-satunya drafter yang kena buat cutting plan! damn! sume kesalahan aku yang nak kena tanggung. dapat pulak kerja dengan head production yang giler macam hampeh. asyik nak letakkan kesalahan dekat orang lain. pastu bila aku tanya, buat muka macam $!@l! ha kan aku dah mencarut... geram! geram! geram! tapi masih lagi cuba ketawa dan tersenyum walaupun hakikatnya aku rasa macam nak tumbuk orang jer ni!

kadang-kadang rasa macam nak give-up jer. tapi mana boleh main give-up2 ni... tak machola kan... kata nak tegakkan engineering department yang selalu jer kena condemn. so, kenalah bertahan dan belajar lagi dari pengalaman. biar satu hari nanti aku boleh lawan balik ketua-ketua yang hampeh nih. fighting!

takpe...takpe... hari ni hari korang... tunggu jer la one day ok!

semoga Allah permudahkan segala-galanya... Amin... ni kan dugaan kecik jer. sabar ok!... :)

No comments: